Prijatie objednávky

 

Ako viem, že objednávka bola prijatá?

Na vašu e-mailovú adresu príde po odoslaní objednávky potvrdenie o jej prijatí s číslom objednávky, pod ktorým je evidovaná v našom systéme. Ak vám takéto potvrdenie s číslom objednávky na vami zadanú e-mailovú neprišlo, pravdepodobne nastal jeden z nasledujúcich prípadov:

  • zadali ste nefunkčnú e-mailovú adresu, (resp. urobili ste preklep pri jej zadávaní) - budeme vás telefonicky kontaktovať a informovať o prijatí objednávky
  • objednávka nebola zrealizovaná správne a je potrebné proces realizácie objednávky zopakovať

 

UPOZORNENIE: Ak vám neprišlo potvrdenie o prijatí objednávky, resp. sme vás telefonicky do 2 pracovných dní nekontaktovali, vaša objednávka nie je evidovaná v systéme a nevieme o nej.
V prípade, že sa informujete o stave objednávky e-mailom alebo telefonicky, uvádzajte prosím číslo objednávky.

 

Ak urobím dve rozdielne objednávky, budú mi automaticky spojené do jednej?

NIE. O spojenie dvoch rozdielnych objednávok je potrebné nás požiadať mailom alebo telefonicky. Žiadosť o spojenie môžete aj uviesť v poznámke objednávky v nákupnom procese.

 

Ak urobím dve totožné objednávky ale chcem doručiť len jednu, čo mám robiť?

Ak vám neoznámime mailom, že objednávka bola stornovaná z dôvodu duplicity, je potrebné nás kontaktovať mailom alebo telefonicky.

 


Vyberte si
Časopisy

Nákupný košík
@#160
Cena: 1,87 €
zľava15%
Cena: 8,98 €
zľava5%
Cena: 3,04 €
zľava5%
Cena: 3,00 €
zľava56%

statistics NetDirect