Osobný odber tovaru

 

Ako funguje osobný odber?

Z-Point symbol V našom internetovom obchode máte možnosť využiť ako spôsob doručenia aj osobný odber. Zásielku si môžete prevziať osobne na jednom z  78 odberných miest Z-Point (prevádzkuje spoločnosť Zásielkovňa.sk). Na odberné miesto bude tovar doručený na základe vašej objednávky, v ktorej si príslušné odberné miesto zvolíte.

O uložení zásielky budete informovaný e-mailom a zaslaním SMS správy, ktorej súčasťou bude heslo pre vyzdvihnutie vašej zásielky. Zásielka je pre vás na odbernom mieste pripravená 7 dní. Manipulačný poplatok za osobný odber je 1,49 €. Pri platbe na dobierku je poplatok 2,49 €. V prípade nadrozmerných zásielok odporúčame využiť doručenie kuriérskou službou UPS. Pri objednaní tovaru v hodnote nad 69,00 € zaplatíme poštovné za vás.

Kedy je tovar pripravený na osobný odber?

Keď bude objednaný tovar pripravený na osobný odber, spoločnosť Zásielkovňa.sk vás bude informovať e-mailom a zaslaním SMS správy. Súčasťou správy bude heslo pre vyzdvihnutie vašej zásielky. Adresy a otváracie hodiny odberných miest Z-Point sú uvedené na samostatnej stránke.

Môžem si na odbernom mieste knihy aj priamo kúpiť?

NIE. Odberné miesto slúži IBA na vyzdvihnutie zásielok. Nejde o pobočku nášho internetového obchodu ani kamennú predajňu, je to IBA výdajné miesto.

Môžem si prísť na odberné miesto už dnes, keď na webe uvádzate, že titul máte skladom?

NIE. Kniha je skladom v centrálnom obchode vo Zvolene a na vami zvolené odberné miesto ju musíme najprv dopraviť. Doprava trvá spravidla 2 pracovné dni.

Musím si tovar objednať, ak si ho chcem kúpiť osobne v centrálnom sklade vo Zvolene?

ÁNO. Každý titul je potrebné najpv objednať. Na základe vašej objednávky vám následne pripravíme tovar na osobný odber. Keď bude objednaný tovar pripravený na osobný odber, budeme vás kontaktovať mailom, prípadne zaslaním SMS správy.

Je možné na odbernom mieste platiť kartou?

NIE. Zaplatiť platobnou kartou môžete iba pri úhrade objednávky vopred. Zaplatenú objednávku si potom jednoducho iba vyzdvihnete.

Môže moju objednávku vyzdvihnúť aj niekto iný?

ÁNO. Objednávku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto pozná priezvisko objednávateľa, číslo objednávky a heslo potrebné pre jej vyzdvihnutie. Keď bude objednaný tovar pripravený na osobný odber, spoločnosť Zásielkovňa.sk vás bude informovať e-mailom a zaslaním SMS správy, ktorej súčasťou bude heslo pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem si predĺžiť dobu vyzdvihnutia objednávky, ktorá je 7 dní?

ÁNO. V prípade, že vám doba pre vyzdvihnutie objednávky nevyhovuje, môžete si ju predĺžiť online na stránke www.zasielkovna.sk. Kontaktovať zákaznícky servis Zásielkovňa.sk na telefónnom čísle: 0917 700 908 (Po-Pi 11:00–19:00 hod.) alebo e-mailom: bratislava@zasielkovna.sk.

Je osobný odber spoplatnený?

ÁNO. Osobný odber mimo centrálneho skladu vo Zvolene je spoplatnený sumou 1,49 €. Pri platbe na dobierku je poplatok 2,49 €. Výdaj zásielok nám zabezpečuje externá firma, ktorá si za túto službu účtuje poplatok. Rovnako máme s osobným odberom spojené dopravné náklady. Našim cieľom je doručiť objednaný tovar čo najbližšie k Vám za prijateľnú cenu. V prípade nadrozmerných zásielok odporúčame využiť doručenie kuriérskou službou UPS. Pri objednaní tovaru v hodnote nad 69,00 € zaplatíme poštovné za vás.

Mám možnosť si zásielku pri prevzatí skontrolovať?

ÁNO. Zásielky balíme do priehľadnej fólie. Hneď pri preberaní zásielky máte možnosť skontrolovať si jej obsah bez porušenia obalu. Ak zistíte prípadné nezrovnalosti neskôr, kontaktujte nás.

 


Vyberte si
Časopisy

Nákupný košík
@#160
Cena: 1,87 €
zľava15%
Cena: 8,98 €
zľava5%
Cena: 3,04 €
zľava5%
Cena: 3,00 €
zľava56%

statistics NetDirect