Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí

Manažment a podnikanie
10,90 €Bežná cena:
1,63 €Ušetríte 15%:
9,27 € 9.27 EURNaša cena:
new
Na sklade u dodávateľa

Expedujeme do10prac. dní

Edícia: Ekonómia
Jazyk: slovenský
Počet strán: 164 str.
Väzba: brožovaná väzba
Vydané: 11/2015
ISBN: 978-80-8168-199-8
EAN: 9788081681998
 


O knihe „Etické vedenie ľudí v slovenskom podnikateľskom prostredí“

Posledná finančná a ekonomická kríza zdôraznila význam a dôležitosť etiky v podnikaní v celosvetovom kontexte. Základným cieľom autorského kolektívu bolo zistiť, ktoré kultúrne a etické faktory vplývajú na manažérske rozhodovanie v oblasti hodnotovo orientovaného vedenia ľudí ako súčasti hodnotového manažmentu v rámci súčasného slovenského podnikateľského prostredia. Monografia obsahuje tri časti. Prvá časť sa sústreďuje na vymedzenie základných pojmov. Druhá časť sa venuje špecifikácii cieľov, obsahu a objektu výskumu, jeho metódam a spôsobu vyhodnotenia výsledkov. Tretia časť je prezentáciou výsledkov na základe dotazníkového prieskumu, ktoré sú okamžite použiteľné v domácom i medzinárodnom podnikateľskom prostredí a jednoznačne vo vzdelávaní manažérov. Publikácia by nemala chýbať v knižnici žiadneho riadiaceho pracovníka. Bude cennou aj pre študentov, budúcich manažérov, aby im tak pomohla pripraviť sa na výkon riadiacej funkcie aj z hľadiska etického vedenia, ktorého význam v súčasnosti stále rastie.


 

Vyberte si
Časopisy

Nákupný košík
 Ďalšie knihy autorov
  • Anna Lašáková
  • Anna Remišová
  • Jana Fratričová
  • Rozália Sulíková

statistics NetDirect